در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه اردکان که با حضور ریاست دانشگاه، معاون آموزشی و پژوهشی و مدیر امور فرهنگی این دانشگاه و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و اردکان برگزار شد از دانشجویان شاهد و ایثارگر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

رئیس دانشگاه اردکان در این مراسم با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام علی(ع) و روز پدر ، دانشجویان شاهد و ایثار گر را یادگاران عزیز دوران دفاع مقدس توصیف کرد  و حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه اردکان را یک افتخار دانست. رئیس دانشگاه اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء افزود: همه بایستی از آرمانهایی که رزمندگان ما برای تحقق آن تلاش کردند و تا مرز شهادت پیش رفتند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند پاس بداریم. وی گفت: دانشجویان و به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر بایستی قدردان نظام جمهوری اسلامی باشند که مرحوم امام(ره) بنیانگذاری کردند و ادامه آن با رهنمودهای مقام معظم رهبری به درخت تنومندی تبدیل شد.دکتر غفوری چرخابی همچنین از دانشجویان شاهد و ایثارگر خواست همواره به علم و اخلاق اهتمام ویژه داشته باشند و پیشتاز این دو عرصه در دانشگاه باشند.

در ادامه مراسم پرسش و پاسخ انجام شد و آقایان دکتر غفوری چرخابی ریاست دانشگاه، دکتر فتاحی معاون آموزشی و پژوهشی و آقایان سید علی کل العماد رئیس اداره آموزش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و محمدحسن فاضلی معاون فرهنگ و امور اجتماعی این اداره کل به سؤالات دانشجویان پاسخ گفتند.  طرح استادمشاور، برگزاری کلاسهای تقویت بنیه علمی، راه اندازی کانون علمی- فرهنگی ایثار در دانشگاه، حمایت از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر و پیگیری نیازهای آموزشی این دانشجویان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.در حال حاضر 59 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه اردکان مشغول به تحصیل می باشند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا